Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

Kas yra UAB „Kazlų Rūdos energija“?

  • Tai įmonė, kuri veikia Kazlų Rūdos mieste.
  • Įkurta 2000 metų lapkričio 20 dieną.
  • 2020 m. gruodžio 1 d. prie jos prisijungė įmonė „Kazlų Rūdos komunalininkas“.
  • Savininkas – Kazlų Rūdos savivaldybė.

Ką mes darome?

  • Gaminame ir tiekiame šilumą.
  • Tiekiame karštą vandenį.
  • Prižiūrime šildymo sistemas daugiabučiuose.
  • Tiekiame geriamąjį vandenį.
  • Tvarkome nuotekas.
  • Rūpinamės daugiabučiais: kiemais, bendromis patalpomis.
  • Padedame renovuoti daugiabučius.

Ko mes siekiame?

  • Būti patikima įmone.
  • Dirbti taupiai.
  • Tausoti gamtą.
  • Rūpintis žmonėmis ir bendruomene.

Koks mūsų adresas?

📍S. Daukanto g. 19-2B (3 aukštas)

Kada mes dirbame?

Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį: 8:00–17:00

Penktadienį: 8:00–14:30

Pietūs: 12:00–12:30 (tada nedirbame)

Kaip mums paskambinti arba parašyti elektroninį laišką?

📞 Dėl gedimų – skambinti visą parą: (+370 684) 94499.

📞 Dėl informacijos – skambinti: (+370 602) 75222.

📞 Dėl paslaugų užsakymo – skambinti: (+370 685) 36259.

✉️Elektroninio pašto adresas – info@krenergija.lt

 

 

 

 

Informacija atnaujinta 2025-09-15

Skip to content